středa 30. března 2016

Předposlední starý článek - Abbey VE SNĚHU! :D

Ahoooj! Já vím, že jsem slibovala fotky Isi, ale nebojte, dočkáte se. Samozřejmě je sem dám, jen se potřebuju zbavit starých článků, což už skoro mám...Takže, ať je to rychle za námi, níže jsou fotečky, na jedné z nich je náš miloučký dobrman Eda :D! Spěchám, proto krátký článek :P...Pardon, ale vážně musím letět :(.












9 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. Abbey to moc sluší. Je, ty zvířátka od kterých má Abbey šálu mám taky. Že jsou z Barbie a kouzelný módní salón?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak, jak dělá ta kolečka?

      Vymazat
    2. Jo, jsou, taková fialová kočka a růžový pudl :D, když jsem si s nimi přestala hrát, dala jsem jejich doplňky MH. A kolečka dělám tak, že si otevřu fotku ve Wordu a v záložce ,,formát" (poslední záložka nahoře, když klikneš na fotku) vyberu mezi efekty kolečko :), je to rychlé a pěkné - ale špatně se to vysvětluje :D...

      Vymazat
    3. Díky. Jak tě to napadlo?

      Vymazat
    4. Ani nevím, prostě jsem to zkusila :D.

      Vymazat
  2. Nádhera!! Ta první mi přijde strašně umělecká! Ta šála Abbey vážně sekne! A u toho obrazu, který je mimochodem moooc krásný, taky vypadá Abbey krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy myslela jsem první fotku s Abbey, že mi přijde umělecká, ale ta v tom oválu je naprosto překrásná!! Jak od profesionálního fotografa, vážně!!

      Vymazat
  3. Fotky jsou krásné. Abbey ta šála hrozně sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Clawdia a Honey4. dubna 2016 v 19:20

    Druhá fotka se ti moc povedla, ale všechny jsou pěkné ! :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!