úterý 22. března 2016

Ghúlmošky, slunce a zelená tráva :D!

Ahojky! Tak po pár dnech jsem opět tu s nějakými těmi fotečkami :D. Pořád jsem se nedokopala k tomu, abych sem dala tu blogovou oslavu. Já to nechápu....vlastně jo - jsem líná :P...No, ale k tématu! Nedávno (tuším v pátek) bylo venku překrásně, a tak jsem vylezla před dům, a nafotila Isi a Jane, (odteď :D) nejlepší ghúlmošky. Focení mě hodně bavilo, tak doufám, že to na fotkách půjde pozat :D...

V téhle části fotek je hlavně Jane :).













6 komentářů:

  1. Krásné fotky! Nikdy mě nenapadlo, že se k sobě Jane a Isi tak hodí: D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky!U mě je Isiina nej kámoška Gigi :D

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to jsou vážně mooc nádherné fotky!!! Rozhodně jde poznat, že tě to bavilo!! Nejvíc se mi líbí ty společné fotky. Jinak se omlouvám, ale zápis z přírodopisu dneska nepošlu, protože mám skoro vybitou baterku ve foťáku - nejdou stáhnout fotky. Takže asi si zítra půjčíš Janin sešit a pošleš to holkám. (Nebo já.)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za komenty, jako vždy :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. Na druhé fotce, jakoby Jane říkala "Nefoť mě" .xD Jinak, je super, že bereš tyhle dvě za ghůlmošky, já mám nejlepší ghůlmošky Catty, Toralei, Jinafire, Jane a Aveu. Jo, ode dneška mám Aveiku. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju :D! A díky za koment, Avea je úžasná, asi bych si ji někdy taky chtěla pořídit :D.

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!