úterý 1. března 2016

Můj narozeninový set & malá otázečka

Ahojky, schválně jsem do nadpisu článku nepsala ,,můj půlroku starý set", protože, to asi vyzní blbě. Dostala jsem ho totiž na podzim minulého roku, a ...pak jsem dala pozastávko :D. No zpět k tématu.  Je to moc moc krásný, promakaný (hlavně spisovně :)), detailovitý play-set....Monster High ...
-
-
-
-
-
-
-
-
No jo, napínání mě baví :D...
-
-
-
-
-
-
-
-
Hroozlywoodský party set!!! Je úžasný, opravdu se mi moc líbí, nevím, co bych mu tak vytkla...no, možná, že je z trochu měkčího plastu, což je občas na obtíž, ale což :D? (nevíte proč furt píšu křenící se smajlíky :D???) Má bezva doplňky! Ty pitíčka, koktejlíky, mikrofonek, foťáček a ta cedulka :D!!!! (ne, nejsem cvok...no, tak jo, asi jsem :P) Aaa, pod článkem se na něj můžete podívat ↓ . (kvalita je poměrně nic moc, takže pardon :D)


Jen bych ještě měla menší dotaz, ohledně Affs. Mám teď na ,,boku" blogu nový rámeček ,,pravidelní čtenáři" a zajímalo by mě, jestli je to gadget (nebo jak) pro Affs. Tyhle věci mi moc na blogspotu nejdou...poradíte :)?

A pokračujeme...



 Cleo oslněna září reflektorů. (je to děsná fotka, ale ...teď už je to asi jedno)


4 komentáře:

  1. No, že gratuluju, už asi teď psát nebudu. :D Gratulovala jsem ti myslím, když jsi ho dostala.. Ty fotky jsou náhodou celkem krásné (jo no, divné spojení :D :-P), ta první je taková trochu umělecká, zajímavá. :) Já si stejně většinou hraju bez setů. Tak když si hraju třeba na pirátské výpravy, plavby po moři, objevování pokladů, hry v bažinách, ... :D Tak k tomu se žádný set nehodí. Ale tenhle set vypadá fakt hrůžasně!! Hlavně na té čtvrté fotce! Heh, u té poslední fotky mě napadlo, že by se taky dalo říct ,,Cleo oslněná bleskem". :D

    Jo, já taky někdy celkem často píšu křenící se smajly, myslím, že je to většinou tím, že mám/máš dobrou náladu. :D :-P ...xD No vidíš, zase křenící smajl! :D Bože, kdyby tohle bylo v článku tak bych toho posledního přeškrtla. xD

    No, já už nebudu nesmyslně blábolit o smajlech. Ten nový rámeček s pravidelnými čtenáři sis tam nějak nastavila? Protože automatické to není. No, není to pro Affs, je to gadget, pokud vím. Kdyžtak si tam můžeš přidat další gadget a když ho bude přidávat, tak z nabídky vyber ,,Text". A do toho si můžeš už cokoliv napsat. Já jsem si takhle udělala menu a v něm seznam mých monsterek i everek (a nejen to), i Affs, které mám ale dole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši, to je ale ňáký dlouhý koment. /Zděšený smajlík/

      Vymazat
    2. Jů, díky, tak já to s gadgetem zkusím :D!

      Vymazat
  2. Tenhle set se mi moc líbí, i když si spíš hrají bez setů.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!