neděle 6. března 2016

Moje nová monsterka - Isi Dawndancer

Nazdar! Když jsme se včera vraceli z návštěvy u kámošky, zajeli jsme do Dráčiku (, že Zuzí?:D) a  koupili Isi! Stála 749 Kč, se slevou 696,-, zaplatila jsem si půlku, zbytek taťka...takže super :D. Je opravdu kouzelná, rozkošná, půvabná, dokonalá, fotogenická, nadpřirozená, úchvatná, báječná a originální!!!! Strašně se mi líbí ♥♥♥! Nedokážu od ní odtrhnou oči. Venku svítí sluníčko a já si mám dělat Ájinu...a mám nutkání fotit, fotit a fotit :D!!! Takže uvidím, asi bude muset škola chvíli počkat :D, ale teď už fotky (jsou nekvalitní, protože jsem fotila telefonem, ale zas taková hrůza to není :P, jo a nejdou otočit, takže pardon ...):





8 komentářů:

  1. Gratuluju. Isi je moc hezká, ale já ji ani nechci, spíš Batsy.
    MH Zuzka ji má taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ale přála by si ji, vezli jsme ji z návštěvy, takže byla s námi :D.

      Vymazat
    2. ISI je hrozne topová :3 Moc si ji preju ! Gratuluji :)

      Vymazat
  2. Gratuluju, i když už ,,dávno" vím, že ji máš. :D Docela hodně ti ji závidím. :D Ale já budu mít zřejmě už zanedlouho tu zrcadlovku!!! A jak jsem tak počítala, do letních prázdnin budu mít zřejmě našetřeno i na Poseu...

    Dobře, dobře, dost mého vychloubání a egoismu. Isi je opravdu nádherná!! Co myslíš, přemaluješ jí nakonec některé doplňky (třeba ta pírka na kabelce)? Mně se už teď asi nějak podobně líbí i Batsy, je mooc krásná! Jednu z nich, nejlíp Isi, nebo přinejlepším obě bych moc chtěla!

    OdpovědětVymazat
  3. Poseu snad do prázdnin při troše štěstí mít budu ...a možná i Kalu...a pak na svátek možná Vandalu nebo Batsy...uvidím, jak mi to vyjde s penězma :D....Ha, prej egoismus :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, gratuluji, Isi je moc hezká, ale asi bych si ji nekoupila.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!