pátek 11. března 2016

Isinka ve svém živlu!


Ahojky! Dneska se můžete v článku dočíst o ....fotkách? :D, jej, to byl blbej začátek :P...No, abych to trochu učesala...Isi jsem tentokrát fotila přímo na, a kolem (na fotkách neviditelné) srnčí cestičky, kterých máme nad domem v lese fůru :D. Napadlo mě to z prostého důvodu, a to, že Isi je (v podstatě) srna, a ty se do lesa prostě hodí! Les bez srn, je jako dům bez cihel :D...nebo tak nějak. No, dost už toho mého nesmyslného žvanění...Nebo ne! Ještě jedna věc, zdůrazňuji, že už je možné KOMENTOVAT ANONYYMNĚ :D! 


Ale teď už opravdu fotky! 














Tak, pro dnešek vše, zítra sem na 80 % už konečně dám ten fotopříběh :D!



3 komentáře:

  1. Překrásné fotky!!! Isi to strašně sluší, vidím, že sis ji oblíbila bez trička. Jinak mám zákaz na PC (jsem tu tajně), budeš mi prosím obíhat LP? Heslo ti napíšu na mail. Jen dnes a zítra.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky. Isi to moc sluší, možná víc bez trička. Jinak, už máš ten oddělovač.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!