úterý 5. dubna 2016

Můj blog má rok :D! (a 2 měsíce)

Ahoj ghoulky! Tak zase zdržuju fotky Isi, jsem si toho plně vědoma, ale teď se mi je všechny vážně nechce zmenšovat...nějaký čas to přece jen zabere :P. No, určitě je sem v blízké době dám. Samozřejmě taky vím, že moje aktivita je dost mizerná, ale prostě se mi buť nechce, nebo nemám čas :D! Abych přešla k tématu, můj blog měl 21. nebo 23. (já vážně nevím!) ledna první rok. Bohužel jsem v té době měla pozastávko a než jsem se k článku dopracovala...je duben :D! Jako narozeninový článek jsem si pro vás připravila bleskovku ,,Poznej postavu podle detailu", za kterou budu udělovat ceny v podobě...ještě uvidím čeho :D. Je možné, že zítra sem dám třeba ještě jednu soutěž -  tím líp pro vás :). A už žádné prodlužování - bleskovka je tu :D! 

Neděste se, je to MH a EAH spojené dohromady, kdyby měl někdo zájem jen o MH nebo jen o EAH část, připište ke kometu :).





Pravidla: Ke každému číslu přiřadit jméno MH/EAH a její edici :). Hodně štěstí!


Koho na cenu?


10 komentářů:

  1. Super nápad!A gratuluji.:)
    Bohužel teď nemám čas na psaní, tak když to stihnu, zapojím se třeba zítra.:)
    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, to vůbec nevadí, já měla problém najít si čas jen na článek :D!

      Vymazat
  2. Bezva, nový článek!! :D Že bych taky něco napsala? ..Dneska bylo fakt krásně.

    1. Elissabat - Ghouls Getaway (nejdřív jsem si říkala: sakra, co to vůbec je? :D)
    2. Jane Boolittle - Ghouls Getaway
    3. Madison Fear - Basic (?), ale musí to být custom, protože Madison jako monsterka jinak vyrobená není.
    4. Ježiš, Posea Reef - Great Scarrier Reef.
    5. Mira Shards - Dragon games
    6. Sirena Von Boo - Freaky Fusion, tu poznám bezpečně. :D
    7. Ashlynn Ella - Through the Woods (?)
    8. Faybelle Thorn - Basic
    9. Briar Beauty - Way Too Wonderland
    10. Rosabella Beauty - Basic
    11. Hunter Huntsman - Basic
    12. Kitty Cheshire - Spring Unsprung (tu poznám i podle takového kousíčku!)
    13. Clawdeen Wolf - Freaky Field Trip
    14. Lizzie Hearts - Basic (?)
    15. Holt Hyde - Basic

    Na cenu prosím... hmmm, ... Briar.

    OdpovědětVymazat
  3. gatuluju k 1. roku na blogu. :D

    1. Elissabat ghouls getaway
    2. Jane Boolittle ghouls getaway
    3. tak tohle nevím, Gigi?
    4. Posea Reef Great Scarried Reef
    5. Mira Shards basic
    6. Sirena von Boo Freaky Fusion
    7. Blondie Lockes trough the wood
    8. Faybelle Thorn basic
    9. Briar Beauty Way too Wonderland
    10. Rossabela Beauty basic
    11. Hunter Huntsman basic
    12. Kitty Cheshire spring unsprung
    13. Clawdeen Wolf freaky field trip
    14. Lizzie Hearts basic
    15. Holt Hide basic (ten chameleón se jmenuje Crossfade :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na cenu (teda jestli nějaká bude) prosím Batsy.

      Vymazat
  4. Clawdia a Honey6. dubna 2016 v 13:05

    Elissabath GG
    Jane GG
    Madison ? (je to taková ta divná zpěvačka :D)
    Posea GSR
    Mira DG
    Sirena FF
    Ashlynne TTW
    Faybelle Basic
    Briar WTW
    Rossabela Basic
    Hunter Basic
    Kitty SS
    Clawdeen FFT
    Lizzie Basic
    Holt Basic
    kdyby byla cena tak prosíme s Viperine G. :)
    A bereme tě do Affs ! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Elissabat GG
    Jane Boolittle GG
    Neví...
    Posea GSR
    Mira Shards DG
    Sirena von Boo FF
    Ashlynn TTW
    Faybelle Thorn basic
    Briar WTW
    Rosabella basic
    Hunter basic
    Kitty SU
    Clawdeen FFT
    Lizzie Hearts basic
    Holt basic

    Jinak gratuluji k narozeninám blogu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Torinka_de_Nile9. dubna 2016 v 15:47

    Gratulujem :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!