úterý 15. března 2016

Fotopříběh - Vaříme s Abbey - 2. část!

Ahojky! Tenhle týden mám opravdu hodně školy, takže prosím omluvte moji občasnou neaktivitu. Mám ještě minutku, takže přidávám krátké pokračování fotopříběhu s Abbey. Doufám, že se bude líbit :D!

...Takže, kde začneme, hm, dám tam třebas tohle, tuším, že je to nějaký mrkvový sliz, pak mouku...hodně mouky. Dále...Hmm, pár vajec, kolik? Abych to řekla přesně...tak asi 25? No co, kdo to pozná? Taky samozřejmě uležené jačí mléko :D! Jo, a zmrzlou mrkvu!



Dáme si těsto do hrnce celou směs a povaříme zhruba 3 - 6 hodin. Poté lehce probodáme vidličkou, aby se provzdušnilo všech 25 vajec, a odendáme z plotny.


Pokračování příště :D!


6 komentářů:

  1. Hmm...Mňamka.To musím zkusit!(NE!xD)
    Až to skončí měla bys napsat: TOHLE DOMA NEZKOUŠEJTE! KUCHAŘKA ABBEY=LÁĎA HRUŠKA !!!(Pokud má někdo rád Láďu tak sorry...:D)
    A mimochodem super fotostory.:)
    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat
  2. Sice krátké, ale úžasné!!

    Prý: asi tak... 25 vajec. No co, kdo to pozná? :DD xD Nee, nikdo to nepozná. Vždyť to muselo naboptnat jako připečený králík (dobře, tohle přirovnání asi nebylo moc trefné, protože to byla první věc, co mě napadla :D xD). Ten ,,mrkový sliz" vypadá suprově! :DD Jsou tam vážně bombastické doplňky a vidím, že sis s nima vyhrála ža až! Klidně takových fotopříběhů (s playsety :D) dávej víc. Můžeš třeba vymyslet něco na Černém koberce, na plátně Hrůzlywoodu! :) Jo jinak ptala jsem se rodičů a asi už od nich ani žádný playset nedostanu. :/ Ale taťka říkal, že si to kdyžtak mám koupit za našetřené penízky. ..Takže bych se třeba zeptala mamky, jestli mi půjčí kartu do Dráčiku... :D Vážně teď už nad tím ,,malířským" setem v Dráčiku začínám uvažovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komenty holky :D! He, Láďa Hruška, já teda fakt nevím, kdo by jeho jídlo jedl :P! A víc fotopříběhů se sety....proč ne? :D, klidně, jen bych sem ještě potřebovala dát asi dvoje fotky a o skoro dva měsíce opožděnou oslavu narozenin blogu :D!

      Vymazat
  3. Vtipné! Těším se na pokračování: D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, super fotopříběh, ale radši nebudu ochutnávat. xD

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tých 25 vajec by fakt nikto nespoznal ! :D Teším sa na pokračovanie :) .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!