úterý 8. března 2016

Pár fotek Isi :D!

Ahooj! Tak jsem zase tu. No jo, nejsem úplně aktivní :/. S Isi už mám už asi tak 70 fotek ale zhruba třetina stojí za prd. V tomto článku přidávám jen pár prvních foteček Isi, 1. dvě jsou z venku (jediné kvalitní :D) a další 2 zevnitř (čehož jste si asi všimly :P) . No, asi sem v blízké době už konečně dám ten fotopříběh a asi další fotky Isi :D...Ale dost už písmenek, fotky čekají ...







7 komentářů:

  1. Hezké fotky. Isi to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou nádhodou nádherné!! Ty dvě venku i ta předposlední jsou boží! Vidím, že jsi už Isince začla dělat účesy. ;) :D Má krásné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  3. Isi to na tvých krásných fotkách sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky všem za komenty :D, a holky, nevíte jak se nastavují anonymní komentáře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobrý, už jsem to našla, odteď se může komentovat i anonymně :D!

      Vymazat
  5. Muhahaha!Proč ty anonymní komentáře hned nevyužít,že?:D
    Isi na fotkách vypadá skvěle!Bez toho trička jí to sluší víc, ale já nemám trpělivost to potom znovu oblékat, jde to špatně a ruce vyndávám nerada.:/ :D
    Už se strááášně těším na to fotostory a i na fotečky.:))

    Charlotte Flowernight (chichi, nechce se mi přihlašovat...:D)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlas, bez trička je hezčí, pak jsem jí ho vyslékla...ale pak zase oblékla...he a tak furt dokola :D...

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!