pondělí 28. března 2016

Starověké fotky Nefery v ,,novém" oblečku :D!

Ahojky! V poslední době nejsem moc aktivní, i když mám článků do zásoby tak na týden, protože občas prostě nemám na blog náladu. Dneska jsem se ale dokopala sem dát snad stoleté fotky Nefery z konce prázdnin :P. Tehdy měla nový obleček, který jsem jí slátala, možná si ho někdo pamatujete, možná ne :)... Jako návnadu jsem do článku přidala bonusovou fotku Isi, takže (ano, už zase Isi :D) myslím, že se máte na co těšit :). 

P. S.  Omluvte prosím kvalitu - bylo to před půl rokem...nebo třičtvrtě?









 Bonusová fotka....


5 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky! I když ten náhrdelník mi k tomu moc nesedí. Na poslední fotka je nááádherná!! Dokonalá! Isinka vypadá božsky, ještě lépe než v originálu! Ten obleček jí neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!Ty zlaté šaty nemají chybu.A letní fotečky jsou příjemnou změnou.Venku to stále na jaro moc nevypadá.:/ :D
    Isi vypadá opravdu úžasně!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. Nefera vypadá opravdu královsky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Nefera : D
    Fotky jsou krásné, obleček je moc povedený.

    OdpovědětVymazat
  5. První fotka se nám moc líbí, Nef má krásný obleček ! :) A Isi to na poslední fotce sluší ;)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!