úterý 30. června 2015

Prázdniny jsou tu!!!

Ahojky! Tak jsou tu konečně prázdniny! Kdo by se na ně netěšil!? Zatím mi to ale nějak nedochází, chápete?...Je to takový zvláštní klidný pocit. Ale nevím, co kromě táboru a lenošení a běhání po venku a skákání v potoku budu dělat...Co budete dělat vy? Nemáte pro mně nějaký tip? Kdyby jo, budu ráda :). Počítám s tím, že asi chcete vědět jaké mám známky....SAMÉ JEDNIČKY, jupííí!!!!!!!! Jsem moc rádá, že jsem si je ještě letos udržela (na vízu jsem ještě nikdy neměla dvojku!), sice už to bylo o dost těžší, ale já jsem to dala, sláva!!! Hi, hi, pardon (:P...

Abyste byli v obraze, tady je průběh dnešního, vysvěgrového dne! 

Ve škole jsme si popřáli hezké prázdniny, rozdali víza a nějaké šprto-ceny (které jsem nedostala ):-( !!!! ). Potom jsme šly...některé z mých kámošek, pro vysvěgro do ZUŠ Hranice a jiné do bižuterie Zuzy pro jakési skřípce, spony...Potom jsme se sešly před radnicí a odešly do cukrárny Aida, tam jsme si daly zákusky, poháry, a jiné dobroty a rozešly jsme se na prázdniny!!! :D!

1 komentář:

  1. Já mám na prázdniny naplánovaných spoustu věcí. Budu si hrát s MH, fotit je, pojedeme na výlety, na chalupu, k moři do Chorvatska kam se mooc těším a budu fotit, budu hrá badminton, učit se šít u babičky na šicím stroji, kreslit, narvhovat do mého bloku modelek.. Cha cha, taková animace Frankie. :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!