čtvrtek 2. července 2015

Fotky fantesáktické zpěvačky Catty Noir!

Ahojky! Jak jste si užily včerejší 1. den prázdnin? Já moc, byli jsme s taťkou a bráchou na výletě, hledat pramen našeho potoka. Cestou jsme se zastavili u 2. menšího olšoveckého lomu, bylo tam krásně, jen voda byla špinavá...a rostlo tam i pár jahod a borůvek!...Jo, a ten pramen jsme nenašli (zase :D, ale už víme, kde zhruba je). Ale k fotkám! Předevčírem jsem šla fotit Catty ven, někdy i s její novou kytarou, na různých místech....v záhonku, na skalce i na stromě. Ke konci mě to už moc nebavilo, ale fotky jsou podle mě docela fajn....průměrné. Co na ně říkáte vy?


    Na téhle fotce mám prst, pardon, nějak jsem si toho nevšimla :D.
    Catty hraje kytarové sólo na stromě.




  Voňavé letní kvítí....
  ....Její nový účes.
Účes zezadu...
...Z druhé strany.
 + Catty u voňavých keříků

3 komentáře:

  1. Nádherné fotky, skvělé!! Toho prstu na první fotce bych si taky nevšimla, kdybys na to neupozornila. xD První a druhá fotka je moc krásná. A šestá je moc originální. Ten účes je krásný, ale podle mě se víc ke Catty hodí její původní culík. My jsme se včera s Ráďou dopoledne porvali, tak jsme měli do konce dne zákaz na počítač, ale druhou půlku dne jsem si skvěle užila. :D Nakreslila jsem nový návrh do modelek a mně se mooc líbí, je inspirovaný létem. Dám ho na blog, ikdyž není inspirovaný MH ani EAH, protože podle mě fakt stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky navrhla návrh! Ten poslední v mém bloku, je krucancovitý :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé fotky!
    Catty ti mooc závidím.
    A ta kytara, moc dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!