neděle 28. června 2015

Zabíjení tuleňů!

Tohle je příšerné! Chudáčci! ):(. Našla jsem to na jednom blogu, sice hodně pozdě, ale přece! 
A pardon, jestli se to nezobrazí :(.

Kdo jste proti zabíjení (týrání) tuleňů tak si otevři TENTO ČLÁNEK

4. srpna 2009 v 14:59 | Hanča |  Různé
Prosím pomožte i VY! Jak pomůžeš??? Když si tento článek okopíruješ na svůj blog. Ten, kdo ho nemá na svém blogu, tak nemá snad ani právo dýchat stejný vzduch, jako dýcháme my ostatní. Se srdcem na správném místě... :'(
Povinně - CELÝ ČLÁNEK!

This is alternative content.
Norsko zavadi novou podobu turismu,pri ktere jsou k smrti ubijene mladata
tulenu,Canada nas zabiji taky.

Je toto sport....??

Je toto sportovec..???

Prohral jsem svuj zivot.

Proč??

Jen vy jste nasi nadeji!!!!!

Prosim zastavte to!!!!Nemuzete byt lhostejni k takovemu barbarstvi!!
Pomozte nam plosiiiiim.

Neotacejte se k teto vyzve zady prosim..
nemuzeme se branit!nemame zbrane.

Vim ze je to pro vas bolestive,ale nas to boli vic!!!!!Nemame vubec zadnou
obranu...zabiji nas i v tomto momente.

Proc maji pravo nas zabijet??

Potrebujeme tvou ucast....

Hrozne se bojime dalsiho dne....

Nezustavejte lhostejni,svedek ktery nehovori je tichym komplicem!!

Pomozte nam..

Mame take sve rodiny!

Prosiim nenechavejte mne tady samotneho

Prosím pomož i ty...
Je to smutne,ale je to pravda.Proto musime jednat.Tim ze si budeme rikat,jak je to hrozne nic nenapravime.Oni prece maji pravo zit.Prosim,okopiruj si to na svuj blog.I mala pomoc muze mit vyznam.
Jestli seš proti zabíjení tuleňů(týrání) tak se pod tento článek PODEPIŠ a dej si pls na blog
TUTO IKONKU
" alt="[pomipo.blog.cz]"]Jestli ses zde ještě nezaregistrov

3 komentáře:

  1. To je strašné! Takoví nádherní, roztomilí a bezbranní tvorečkové. :´-((( Chce se mi brečet, co jsou to KU*VA ZA HAJZLY???!!!! Co to do p*dele má být?!!!!!!! Tu ikonku si dám na blog, už mi ukáplo pár slz, to je prostě katasrofa pro ty chudáčky tuleně... :´´´´´´-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do prkna, nejde mi to dát do menu s odkazem. :((( Tak to by stejně k ničemu nebylo. :/

      Vymazat
  2. Taky je mi jich strašně líto! :( Jsou to kret*ni!!!!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!