neděle 14. června 2015

Můj názor na Frankie z edice Dawn of the dance

 Ahooj! Tak se mi zdá, že už jsem tu dlouho neměla žádné hodnocení....Ale protože jsem moc líná na to, abych sem dala hodnocení celé edice, vybrala jsem si pouze jednu panenku, a to Frankie z edice Dawn of the dance.

Tato panenka je podle mně velice povedená a originální. Pamatujete na ty časy, kdy Mattel dělal tak krásné monsterky, v tak krásných stylových oblečcích? Já ano, a to jen v dobrém. Upřímně jsem ráda, že tuto edici aspoň z části oživili. Frankie je totiž opravdu krásná, kdybych neměla tu svoji starou dobrou Basičku, koupila bych si tuto. Líbí se mi na ní úplně všechno. To jak je propracovaná a detailovitá, krásný účes, líčení, suprové doplňky, obzvláště pak kabelka, ta se mi stráášně líbí! A ty boty jsou boží! Nejvíce mně na ní ale upoutaly žhnoucí růžové silonky, Frankie je v nich nepřehlédnutelně dokonalá, bez nich by to nebylo ono! A ty šaty- do-ko-na-lé! Přímo fantesáktické! Ten vzor, ty barvy....aaach. Takhle bych se tu mohla rozplývat asi půl hodiny, takže to nebudu zbytečně protahovat a napíšu vám sem celkové hodnocení: 10/10 nečekaně :D...





Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!