středa 17. června 2015

Cattyina stříbrná kytara

Ahojky! Pardon, že v poslední době zase nejsem moc aktivní, jsem líná a moc se mi do blogování nechce...ale nehodlám s tím prásknout! Takže...k tématu. (Ne)dávno jsem přemýšlela o tom, že když je Catty zpěvačka, mohla by i na něco hrát, ne? Většinou to tak podle mně bývá...Ale jaký hudební nástroj je pro ni ten pravý? Klavír?.....nee, to se k ní nehodí. Basa?...blbost! Kytara...hmm, to není špatný nápad! Ale jak ji vyrobím, kde ji seženu? ...V tom mě praštil do oka (ne doslovně) stříbrný klíč ležící na koberci...vypadá jako kytara, je velký, dekorativní, akorát pro Catty! I barva sedí! A myslím si, že fakt vypadá jako kytara! Líbí se vám? Opravdu vypadá jako kytara, nebo se pletu?





3 komentáře:

  1. Jo, je to super a úplně to vypadá jak kytara. Ke Catty se skvěle hodí. Dokonalé! Jinak krásný nový design na blogu, skvělý nápad k létu! :) O prázdninách později si možná taky udělám nějaký letní design. Teď někdy si chci udělat s Castou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky a díky, teď jsem tam o tom novém designu dala článek :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!