sobota 13. června 2015

Fotky našich koťátek!

Ahojky! Naší kočičce Zuzance se narodily 4 koťátka! Jsou staré asi 3 týdny a jsou božské a rozkošné! Ještě nevím kolik si jich necháme, ale 2 určitě...Které byste si nechaly vy? Noo, a teď k těm fotkám. Včera jsem je šla fotit, protože už trošku chodí a hýbou se, takže fotky nebudou o ničem...no, většinou :). To prostředí za nimi není úplně hezké, ale nechtěla jsem je tahat pryč od pelíšku pod sousedovic schodama :D! Jak se vám líbí fotky? (Jo, jsou trochu nekvalitní, bylo tam šero :(...)

P. S. Jupí u Bri♥ už je 1. kolo fotosoutěže! Všechny ty fotky jsou nádherné, bylo těžké se rozhodnout! Nakonec jsem zvolila MH Zuzku :). (Já vím, že bych to sem neměla psát, ale za hlasy navíc budu vděčná :).)



                                              (pardon, tahle fotka je fakt nekvalitní :(...)
                                                              Zuzanka kojí!


                                                 Mňau! Mravenec,....leze....
                                   Ten větší je chlupatější, jinak by o moc větší nebyl...
                             A tohle koťátko zbožňuju! (pardon, zapomňěla jsem tyhle fotky                                                               otočit...kdyžtak si otočte počítač :D!)


1 komentář:

  1. Ty jsou heeezké, srandovní a roztomiloučké. Jo, taky se mi asi nejvíc líbí to poslední koťátko, je zlaťounké!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!