čtvrtek 4. června 2015

Krásný diplom od mé BFF (MH) Zuzky

Ahojky! Pardon, že jsem v poslední době aktivní asi tak jako zdechlá krysa, ale ve škole teď píšem hodně testů (blee). Na blog si teď nic moc nedávám, kvůli škole a taky protože mně nic moc nenapadá, pár nápadů sice mám, ale ne moc zajímavých. O víkendu se Vám to pokusím vynahradit :). Ale k tématu! Na MH Zuzčině blogu byla bleskovka ohledně dne dětí, bylo v ní celkem asi 7 otázek a zapojilo se zhruba 5 holek včetně mně. Cenu jsem si přála s Castou v png verzi i s panenkou. Diplom se podle mně Zuzce opravdu povedl a jde na něm vidět, že si na něm dala skutečně záležet :)! Díky moc Zuzu! :D

1 komentář:

  1. :) Rádo se stalo. :D Mě baví dělat ceny, obzvlášť diplomy (a většinou i oddělovače). Prý že jsi aktivní jako ,,zdechlá krysa"...to mě dostalo! xD

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!