sobota 20. června 2015

Rozbalení božské dračice Jinafire

Nazdárek! Znáte ten pocit, kdy se už nemůžete dočkat až si rozbalíte novou monsterku? Jak se snažíte malinko pootevřít krabici tak, abyste dosáhly aspoň na její ruku? Já jo. A protože jsem vysoce netrpělivá, rozbalila jsem si Jinafire už 2. den po její koupi, a to v pátek 19. 6. 2015 (to datum si musím zapamatovat, abych příští rok mohla Jininy narozky oslavit!). Opravdu je nádherná. Jsem šťastná, že ji mám, znáte snad někoho kdo ji také vlastní?...Popisovat vám ji asi nemusím, když jsou pod článkem fotky, že? Noo, to je fuk. Nejvíc se mi na ní líbí asi šaty, božské, barevné šaty! Nejméně pak tvar bot, ne že by mi vyloženě vadil, ale boty nemusely být tak...hranaté? Nevím jak to popsat. Samozřejmě kromě své dračí zlaté krásy má i své nedostatky. Například na pravé noze má takovou tu černou květinu nad botou, na ní má malou červenou kytičku, ta je trochu odchlíplá a malinko nakřivená. Nebo má v loketních kloubech viditelnou tu tyčinku, jakoby uvolněnou, přitom tomu tak není...Nebo měla totálně placaté a nepoddajné vlasy, když jsem si ji rozbalila...Ale já jsem puntičkářka, takže tohle jsou jen malé drobnůstky! Ze začátku jsem si nemohla zvyknout na její obličej, tvar pusy, jiné obočí...ale pak, jsem si zvykla a obličej mi nepřijde nijak divný ani nehezký, každá monsterka má přece jiný obličej, ne? Aaa, abych vám ukázala i její pozitivní stránku, povím vám i to, co se mi na ní hrozně líbí. A to je třeba její barva, tak krásně zlatá, šupinatá, třpytivá...jako zářící slunce. Pak detaily toho, že je drak, například, že má ocas, šupiny, dlouhé, krásné drápy nebo špičaté, mírně zvlněné dračí uši. Její barva vlasů, ůčes a doplňky jsou úžasně promyšlené a krásné. Třeba její zahradnické nůžtišky, mají rukojeti tvatů přední a zadní poloviny dračího těla. Nebo náramek ve tvaru omotaného draka...A nakonec, abyste měly představu o tom, co všechno bylo v balení, vám to mile ráda popíšu! 

Balení- panenka Jinafire Long, zlatá dračí váza s černorudou květinou uvnitř, zahradnické doplňky, nůžky a rýček, obojí zlaté, s dračími detaily, rudá kabelka, zřejmě na zahradní nářadí. Samozřejmě nechyběl ani deníček, hřebínek a stojan na panenku. Navíc, krabice byla udělaná zvláštním způsobem, byla dvojitá a obrázky na krabici byly schované pod průhlednou plastovou folií (nebo co to je). K popisu to asi bude vše :). 

Už se moc těším, jak si s ní budu hrát a fotit ji! Mám s ní už minimálně 1 nebo 2 nápady na hraní! A je hrůžasně fotogenická!!! A už radši končím, nebo tu budeme do večera! :D

     PROSÍM, PŘEČTĚTE SI TENTO ČLÁNEK I PŘES JEHO DÉLKU!  

                                                                                                     polorozbalená
                       
                                                                                                                           rozbalená! 
                                                 
                                                                                                                všechny doplňky
                                                                                                          Vidíte? Jiná krabice!

2 komentáře:

  1. Já jsem ten úžasný článek přečetla celý! Vůbec se ti nedivím, že jsi napsala tak dlouhý článek, já taky skoro vždy o nové monsterce napíšu dlooouhý článek. Z toho článku úplně cítím tvoje nadšení! Jina má sice podle mě docela divný obličej, ale to je jak jsi říkala než si zvykneš. Tahle čínská dračice má totiž vždycky specifický obličej a její typický vzhled. Doplňky jsou teda ještě daleko propacovanější, než jsem si myslela. Co všechno se dá vymyslet se zahradníma nůžkama?! :D Mattel fakt válí!!! A ta kytice je božská. ♥ Taky se mi hrozně líbí obrázek na deníčku. Ta druhá fotka je nádherná, vypadá trochu tajemně nebo jako prosvícená sluncem. Vypadá jako z nějaké tajemné zahrady! :D ;) Jinafire má taky stejně jako Casta úžasné pozadí v krabici, ze kterého jsi určitě taky nadšená. :D Jak jsou udělané ty obrázky uvnitř krabice, to se mi líbí. Je to tak i třeba u edice Freaky Field Trip nebo u nových Basiček. Jasně, taky zlatavou kůži, šupiny a hlavně ten ocas na Jinafire miluju! Já jsem si před chvílí (necelou půlhodinou) dohrála s Castou a Catty na jejich ,,rozstřel". Bylo to úžasné! Konečně jsem si po 69 dnech zase pohrála s Monster High! A strááášně mě to bavilo, já jsem se do casty zamilovala, je úžasná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Catty je stejně tak dobrá. Jo a víš jak dopadl ten jejich duel (koncert), ve kterém se mělo určit která z nich je lepší zpěvačka a asi nejlepší zpěvačka monstr-světa? Nerozhodně, hrála jsem si, že po hlasování fanoušků vyhlásili že obě jsou nejlepší zpěvačky monstr-světa a jsou stejně dobré!

    Týjo, fakt se musíme o prázdninách nebo ještě před prázdninama pozvat! A taky s Janou. Už se na to hrooozně těším. Prázdniny budou prostě famózní, k moři si vezmu Castu, Vandalu, Lagoonu, Sirenu a asi ještě nějaké další monsterky. Pro mě už teď není škola, ale prázdniny! Na školu kašlu a těším se na výlety. Už jsem duchem úplně mimo. U svojich milovaných monsterek... :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak jak jsem psala že jsem si před chvílí dohrála s Castou a Catty, tak tam mělo být před necelou půlhodinou v závorce. Hrála jsem si asi hodinu a 15 minut. Bože, já asi snad Castu potřetí nafotím, je fascinující!! :D

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!