pátek 19. června 2015

Monsterka za vysvědčení

Ahojky! S radostí vám oznamuji, že mám ve své sbírce už 19 Monster High panenek! Můj nejnovější, ještě nerozbalený přírustek se jmenuje Jinafire Long z edice Gloom and Bloom!!! Je opravdu nádherná! Samozřejmě ji nemám jen tak za nic, mamka mi ji včera koupila předčasně za vysvědčení :). Snad bych letos ještě mohla mít samé jedničky... A jo, byla drahá, stála 800,- a se slevou myslím 750,- ...zhruba. Já jsem si na ni přispěla 300,- zbytek zaplatila mamka. ...Ale nevím kdy si ji mám rozbalit! Dneska? Zítra? Za týden? Až v den vysvědčení? Já fakt nevím!!! Už pro ni mám hotovou plamennou postel a stůl s židlí, byla by škoda ten nábytek nevyužít...Ale ještě pro ni nemám místo v poličce! Prosím, poraďte! Já jsem v koncích! (Hi, hi ☻)

P. S. Fotky jsou trochu rozmazané, MH se v krabici fotí dost blbě...
                                                    
                                                              celá, v krabici



                                      obrázek UVNITŘ krabice, proto je tam ten zlom
                                                                  Jinafire ♥

                                                                    doplňky
                                                              doplňky
                                                      nohy....má krásné boty že?
                                                       obrázek na boku krabice
                                                        obří hlava zezadu na krabici 
                                                             šaty, náádherné

4 komentáře:

  1. Gratuluju, já už mám Castu! Aaaach, tohle vysvědčové období miluju! Líbí se mi ten Jinafiřin obrázek zezadu na krabici. A Jina je ndáherná. Ty boty jsou super, ikdyž se mi zdá, že trochu hranaté. Super, už se těším na to, až tu postel a stolek s židlí nafotíš!
    Já Castu pořídila za 600 korun se slevou. :) Jinak zaminutku už bude ten článek na blogu. Dneska jsem si udělala i oddělovač s Castou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju Kájo, moc ti ji přeju! :D Jinafire je opravdu krásná, a poradila bych ti, aby sis ji zkusila rozbalit v den vysvědčení nebo příští výkend - ať to je aspoň trochu symbolické ;) a máš se na co těšit. Do té doby by sis mohla udělat místo v poličce na monsterky, nebo vymyslet, kde bude mít Jina pokoj :) . Ale je to na tobě (já vím, byla by to opravdu obrovská zkouška trpělivosti xD ).

    OdpovědětVymazat
  3. Já trpělivost nemám a proto už jsem si ji rozbalila, a to hned 2. den po koupi, nějaká symbolická trpělivost tam je, ne? :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Che che xD dalo by se to tak říct xD. Neboj, já nemám už VŮBEC žádnou trpělivost xD.

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!