úterý 9. června 2015

Venus si užívá léta!

Nazdaar! Minulý týden o víkendu jsem byla fotit Venus, jak si užívá léto, asi v půlce focení mě napadlo, že by se mohla koupat! Otázka ale zněla, co bude bazén? Po krátkém dumání jsem dostala nápad - tmavě modré frisbíčko! (fakt netuším, jak se to píše) K Venusinému mělkému bazénku jsem postavila na sebe dva kamínky, jako stoleček na pití a do vody jsem pohodila Toralein míč. Pak jsem kolem umístila různé menší doplňky a Venus se mohla začít koupat! Jaký je váš  názor na fotky? 







 + bonus - fotka u sousedovic krásného kerě 


1 komentář:

  1. Krásné fotky. Hlavně se mi líbí 6., ale především 7. fotka, ta je úžasná! :) Venus má moc krásný účes!
    P.S.: Zrovna dávám na blog článek. Už by tam mohl být dávno, kdyby se mi půlhodinu nenačítaly fotky. -__-

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!