neděle 21. června 2015

Ohnivý nábytek pro Jinafire

Ahojky! Konečně jsem nafotila mnou vyrobený nábytek pro Jinafire. Je to takový provizorní pokoj, ještě pořád nemám místo v poličce...Ale jí to stačí...faakt. Mně se teda pokojík líbí, jsem s ním spokojená, vybavení není nijak obrovské...Jen postel a stolek s židlí. Postel je plamenná (ty plameny trvaly věčnost!...Nakreslit, přilepit na karton, vystřihnout, pobarvit fixama, polepit třpytivým lepidlem, posypat třpytkama...), židle se stolkem jsou vyrobeny z kostek a stůl ze starého svačinového mini-boxíku, proto má trochu zaoblené rohy. Jinak jsem do pokoje přidala Jininy doplňky a vyrobila jsem jí bloček návrhů, ještě jí plánuju vyrobit sešitek...Na obrázky pokoje se mrkněte níže :)! Asi je nemusím popisovat...








1 komentář:

  1. Krásné! Ty plameny jsou moc povedené, úžasné. Podle toho, co píšeš to teda muselo dát hodně zabrat! A taky jsi krásně udělala ten bloček s návrhy. A moc se mi líbí ten stolek a hlavně Jinafiřina váza je překrásná!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!