úterý 3. února 2015

Fotky Zuzčiny Wydowny

Prěd nějakou dobou jsem byla u kámošky na přespání spolu se svými třemi kámoškami (Zuzka, Jana, Alča) - bylo nás tam 5...a Zuzka, kterou znáte jako MH Zuzku si přinesla s sebou mimo jinné i její nejnovější monsterku Wydownu Spider- I ♥ fashion. A tak jsem si ji prostě musela nafotit. Je opravdu nádherná! Líbí se i vám Wydowna?

PS: pardon, že fotky jsou nekvalitní a 2. je na bok ale už to nemúžu opravit protože je púl desáté a já musí spát...




7 komentářů:

  1. Pěkné fotky, až na tu kvalitu, no. ;-P Wydowně jsi udělala bezva pózy, Wydowna je úúúžasná! ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, kvalita je fuj, ale našla jsem makro tak budou lepší fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se ty fotky líbí :) a na té poslední je vzadu vidět Zuzřina taštička na monsterky! xD :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!