pátek 20. února 2015

Kéž by o víkendu bylo taky tak hezky...

Dneska jsem šla ven, poněvač bylo krásně a nafotila jsem nějaké fotky koček...našich miláčků. Voilá, tady jsou moje zlatíčka:                                                      
                                                                                               náš pes Eda- holka (je to miláček), honí kocourka Prince, moji milovanou kouli chlupů
 kočička Bubinka si našla novou skrýš- budku pro ptáky, tam na ni Eda nemůže...

 "Ale, co to vidím? Není to snad Kája s foťákem?"
                                    "Ahoj, jsem Bubinka, ...hele, proč na mě tak divně koukáš?"

                          Joninka vylezla na starou jabloň za Bubinkou, ale výš
 Bubinka si svůj úkryt hlídá dobře....



2 komentáře:

  1. Jéé, to je super, roztomilý! Máš k tomu dobrý vtipný hlášky. Nejlepší je: "Ahoj, jsem Bubinka, ...hele, proč na mě tak divně koukáš?" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D roztomilý kočičky :D navíc jak tak vykuleně koukají xD :D nebo jak je Eda honí :D . Dobrý hlášky :D nevím co jiného napsat :) .

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!