pátek 27. února 2015

Můj pokoj pro Gigi a pro Robeccu

Po dlouhé době, jsem nafotila Gigiin a Robecčin pokoj...Robecca bydlí v přízemí a Gigi v 1. patře. Vystihují jejich pokoje aspoň trošku nezaměnitelné styly džinky a dcery šílenáho vědce?


                                                                        Celý pokoj ghúlmošek
                          
            Robecčin stůl
                                 Robecca u svého stolu
                                           Gigiin pokoj
                                          Záběr na stůl a židli s kabelkou
                                                              
                                                        Gigi v křesle


3 komentáře:

  1. Krása! :-) Já si pro většinu monsterek takový ,,přepych" dovolit nemůžu. :/ :D Gigi i Becce to tam moc sluší. Ten obrázek z Robecčiny krabice je tam supr. To Gigiino křeslo na první pohled vypadá, jako by se vznášelo! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, díky Zuzu (Taky jsem toho usela hdně rozstříhat :P)!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pokoje vypadají skvěle :D jde vidět, že sis na nich dala práci a máš je fakt vymakaný :) já mám jen 4 monsterky, ale taky pro ně mám pokoj (ikdyž je miniaturní xD však jste ho viděly) :P .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!