neděle 22. února 2015

2. část fotopříběhu "Takový normální piknik" ze série "Piknik trošku jinak"

Taaakže, tady je 2. část fotopříběhu jehož jméno se mi nechce psát....
Co si myslíte o této zatím poklidné výpravě?



                                 Robecca, Rochelle a Venus byly pořádně utahané po dlouhé cestě na louku příšer.. Venus: "Jsem úplně vysušená, podejte mi někdo vodu, aaaach, jsem unavená" Robecca: "A jsi taky pěkně nevrlá, hi hi. Ale to je pochopitelné, taky mi chybí olej..." Rochelle: "Já se nepotím, já jsem přece chrlička, nejsem ani moc unavená" Venus: "Rochelle, to my víme, zase nás poučuješ a to je otravný, sama to dobře víš" Robecca: " Ehm, ghúlky, nevytáhnem radši deku? Páří mi zvás mozek!"
 Venus se vyhrabala ze svého stínku snad jen proto, aby v batohu našla lahev s vodou...

 ...Zatím ale našla jen deku a tak ji začala vytahovat a rozprostírat na hebkou travnatou peřinku...
 Venus: Ghúlky, kruci, co tam jen tak sedíte? Pojďte mi radši pomoct!" Rochelle: "Oui, bien Venus, pomůžu ti." Robecca: "Mrknu se po něčem na pití, jo?" Venus: "Skvělý nápad, z toho vedra už se mi motají šlahouny..."
 Venus: "Vzala jsem i stoleček" křikla na Rochelle a Robeccu a začala jej vytahovat z batohu"
 Venus umístila stoleček doprostřed deky a Robecca začala lovit v přepravce na jídlo...Rochelle: "Uch" vydechla, když její ťežké granitové ťelo dopadlo do trávy. "Mám pití", dodala pak. Venus: "Příště sebou hnedd nefláni!" Robecca: "Hi hi, ale ghúlky!"
 ...A začaly "prostírat" na stůl. Robecca: "Hele vražedný  dortík" vyhrkla nadšeně" Venus: "No jo, a co?" Robecca: "Nic, ale hele vražedný dortík!" Rochelle: "Hmm, rozhodně to není škorpion..."
 A piknik se může rozjet!  Robecca: "Tak to je všechno, víc jídla nemáme" Rochelle: "Nevadí, je ho dost!"  Venus: "Jupíí, pití"
 Robecca: "Ó miluju tyhle draculauřiny seddviče" Venus: "A já její zeleninu...je totiž bio!" Rochelle: " Mmhm, trés bien, to je opravdu ňamka"

Ghúlky se bavily, piknik byl v plném proudu ...ALE vtom se ve stínech za nimi něco pohnulo...

1 komentář:

  1. Super :D platí to samé co u předchozí části :D opět suprové doplňky a "aranžování", co jiného dodat: těším se na pokráčko :P :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!