sobota 21. února 2015

1. část fotopříběhu Piknik, trošku jinak

Čau, říkaly jste, že chcete častěji fotopříběhy? Tak tady je můj 2. fotopříběh- "Piknik, trošku jinak". je to o tom, že se ghůlmošky nudí, tak jdou na piknik, ale on se zvrtne v únos....no uvidíte. Toto jest první část:

Ps: Co na to říkáte, takový normální začátek, co?...Zatím.
                                                                                                       
                                                                               Robecca, Rochelle a Venus už se začínají nudit, Catty nemá dnes žádný koncert, v patře nad sebou neslyší hašteření dvou nafinťených primadon - sester De Nilových, restaurace jsou touhle dobou ještě zavřené...Venus: "Áááách, to je nuda, nepodniknem něco?" Robecca: "Co?, já jsem vzhůru, nespím, uááá..." Rochelle: "Co si udělat procházku? Nebo piknik?" Venus: "To nezní špatně, ...."

 Robecca: "Jůůů, piknik? To beru, sláva, konečně nějaká akce!!!"  Venus: "Pojďme si ulovit něco k snědku!"
 Ghůlky se nepozorovaně vplíží do kuchyňe, zrovna když se Draculaura nedívá...Draculaura: "Hmm, hm, hm, hmmm..." Zrovna chystá snídaňi. Venus: "Šttt. Robecco, vržou ti šrouby, nech toho, všimne si nás!" špitne.  Robecca: "Jééé, promiň venus, jsem jen nervozní...mám vzít i to vražedné pidi mlíčko?" Rochelle: "Oui, vezmi ho, i ty koktejly. Zašeptá chrlička.
 Venus: "To bude stačit, ne?" Rochelle: "Zut! Za chvíli se otočí, rychle, jdeme!
 Ghúlky už dolaďují poslední detaily, před piknikem...Robecca: "Beru deku! Ta je dost důležitá!"
Rochelle: "Oui, my víme Robecco. Nebude vadit mazlíčkům, že je nebereme s sebou? Venus:"Mazlíčci budou rádí, že od nás mají chvíli pokoj..."
 Ghúlmošky jsou na cestě, míří na louku příšer, za mrtvým polem a vražedným lesem...Venus: "Uff, to je ťežký, rychle ať už to máme z krku!" Rochelle: "Venus, my nic na krku nemáme" Robecca: "Hi hi, no jooo, naše chrlička, že? Ale je to tíha..."
 Po dlouhé cestě už jsou ghúlky konečně tam, jsou už celé utahané... Rochelle: "To je ona, louka příšer!" Robecca: "Jupíí, už mi z toho tahání páří celý mozek!" Venus: "Kde je stínek, fuj to je vedro!"


3 komentáře:

  1. Super fotopříběh. :) Akorát jsi nemusela prozradit, že se to zvrtne v únos. To by mě totiž asi jinak nenapadlo. Ikdyž mě napadlo, že to možná bude něco s kočkodlačkama, nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tam přece nebude to co si myslíš že tam bude, to mělo být matoucí, a asi ťe to zmátlo, nebo spíš sis myslela něco jiného než tam bude...

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě originální, zajímavý a super fotopříběh :) . Líbí se mi, jak jsi naaranžovala prostředí a jak jsi využila ten váček jako "batoh" a všechny ty různé drobnůstky :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!