úterý 10. února 2015

Vedlejší zaměření Kočky

Ahoj, chtěla bych vám říct, že jsem si zvolila vedlejší zaměření a tím jsou Kočky, koťata, kocouři a všechno kočičí. Kočky fakt miluju :D, doma máme jaksi 8 koček a to je taky důvod proč jsem si je tak oblíbila, někdy vám je sem vyfotím! Bohužel mám nějak jinak nastavéné rozvržení blogu takže to nemohu napsat na bok, proto to taky nemám "Site info"...neumím to přenastavit, aaachjo. No včera jsem dostala skvělý, voňavý, rozkošný polštářek, vyplněný bylinkama, s obrázkem kočky, mám ho tu na fotce (hnusně ořezaný, pardon spěchám):
PS: Jak se vám líbí polštářek? A co říkáte na vedlejší zaměření? Pište do komentů!

6 komentářů:

  1. To nové zaměření je super! :) Jé, ten nový polštářek je krásný a roztomilý! :D Nj, 8 koček je fakt hodně!

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak zapomněla jsem, že ti kdyžtak až budu u tebe na návštěvě nebo až budeš ty u mě ukážu jak se dá udělat to Site Info, menu, ... A další věci. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilý polštářek :) taky mám ráda kočky ♥ jsou rozkošné ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za všechny komenty a jupíí, už někdy koneně budu umět udělat si popisky, díky Zuzu!!! Pardon pár dní teď asi nic nedám na blog- moc školy....fuj :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, roztomilý polštářek! :D Už se těším na další články z "oblasti koček" :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!