sobota 31. ledna 2015

Neznámá edice

Neznáte náhodou tuto edici? Netuším jak se jmenuje ale ješťe jsem ji neviděla. Docela se mi líbí a vám? Je to nová edice?

7 komentářů:

  1. Ano, je to nově zveřejněná edice monsterek. Pravděpodobně by to mělo být něco jako edice I love Accessories. Podle mě nejsou až tak špatné, ale opět příliš jednoduché a Honey má zvláštní účes, který se k ní podle mě nehodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi tak. Souhlas. Lepší je asi Robecca, ikdyž ta kabelka je od Robeccy Basic. :/ Ale Honey má docela dobré kabelky.

      Vymazat
    2. Aha, díky, A Robecca má boty od dance class, akorát celé modré.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Jo jo, to se mi na Robecce taky nelíbí.

      Vymazat
  2. mě se na Honey nelíbý ani to oblečení jen kabelky jsou hezký

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!