čtvrtek 26. února 2015

4. a poslední část fotopříběhu "Osvobození"

Tak, konečně poslední 4. a poslední část fotopříběhu "Piknik trošku jinak" na kterou už tu čekáte...den?...Noo, tady je! Co říkáte závěru?

                                                   
Robecca a Rochelle se vydaly hledat svou ghúlmošku Venus, v naďěji, že najdou jinný vchod do starého dolu, kam ji kočkodlačky zavlekly. Robecca si otírala a mnula oči, zatímco Rochelle uvažovala...Rochelle: "Hmm, jestli ji odvlekly tamtudy, pak tu vchod číslo dvě určiťe bude na 50%..snad"

 Vtom objevily v trávě jakousi skleněnou kuličku... Robecca: "Co je to za věcičku?" Rochelle: " Zut! Nemám zdání!" Robecca: "Tak to vezmem s sebou, aspoň máme suvenýr!"
 Robecca: "Kolik to váží, to musí být vražedně ťěžký, ne?" Rochelle: "Asi je to poměrně ťěžké, ale já jsem z kamene, takže jsem značně silná."
 Rochelle: "Oooch, upadla mi!" Robecca: "O-ona září, to, to je...neuvěřitelně neskutečný!" Rochelle: "Co je to asi zač, co když je to nebezbečné?"
 Robecca: "Aaach! To je džinka!!!" Rochelle: "Oui, Robecco, to je, ..trés zajimávé!" Gigi: "Zdravím mí nálezci, jmenuji se Gigi Grant a v tomto skleněném vězení jsem uvězněna už roky, vy jste mě vysvobodily a proto vám na oplátku každé splním jedno přání." Robecca: "Jůůů, fakt? To je, to je Fantesáktický!!!" Rochelle: "O, to je trés monstrozní!"

 Gigi: "Jaká jsou vaše přání, nálezci?"  Robecca: "Prosím, prosím, přiveď Venus, ať se vrátí!" Gigi: "Jak si přeješ" A najednou to kolem zazářilo a objevila se vykulená Venus...
 Venus:"Jůůů, kde to jsem, kde jsou kočkodlačky, já jsem...ghúlky!!!"
 Robecca: "Venus! Já ťe tak ráda vidím!!! Co se ti stalo? Jsi v pohodě?" Rochelle: "Merci Gigi, c est trés super!" Gigi: " Vůbec nemáš zač."
 Ale ne...přišly kočkodlačky!  Toralei: "Mňááááu, chrrr, vraťte nám naši vězenkyni!" Venus: "Máš snad na mozku chuchvalec chlupů, který brzdí tvoje myšlenky? Já nikam nejdu, ty čičino jedna drzá!" Gigi: "Ne, nehádejte se, to není správné!" Meowlody a Purrsephone: "Chrrrr, prsk, odpal, proti nám nemáš šanci!"  Rochelle: "Ale co když ano? Mám stále své přání!" Gigi: "To ano" Toralei: "Co? Mňáu, néé!" Rochelle: "Gigi, přeju si ať kočkodlačky zabloudí v tom starém dolu!"
 Gigi: "J-jak si přeješ." Koule vyleťela nahoru a klesla do Gigiiných dlaní, pak Gigi tleskla a kočkodlačky byly fuč...
 Robecca, Rochelle: "Jupííí, jsi zpátky Venus! A to jen díky Gigi, merci bu-coup!!! Gigi: "Není zač, jen jsem plnila vaše přání." Venus: " Pojď s námi na Monster High- školu pro monstra. Bude ti tam dobře!" Gigi: "Vážně? Ach, proč ne?" Venus: "Jo, tak to je super! Na Monster High je všechno fantesáktický a ekologicky čistý! Jupííí!"
Konec!!!

3 komentáře:

  1. Úžasné!!! Tééda! Přehodnocuji: TOHLE je nejlepší část fotopříběhu!! To jsem nečekala, myslela jsem si, že Robeca a Rochelle pak nějak najdou Venus a vysvobodí ji. Ty efekty jsou fakt hrůžasné! Gigi je prostě překrásná a kouzelná (a to doslova!)! Skvěle jsi to vymyslela! Asi fakt (zřejmě o víkendu) nafotím fotopříběh. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, to jsem rádá že mám (u tebe) úspěch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě taky :P :D . Nečekala jsem, že to takhle skončí. Gigi vypadá superově a ty efekty (jak už psala Zuzu) jsou úžasný :D jde vidět, že sis na tom dala záležet :) .

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!