úterý 24. února 2015

3. část fotopříběhu "Zápletka"

Tak, v této části se snad dočkáte i nějaké té akce! Teda doufám...Jaký je váš názor na 3. pokračování fotopříběhu Piknik trošku jinak?

                                                                                     Ghůlmošky si zrovna vychutnávaly ten skvělý pocil, na čerstvém vzdoušku s vražedně dobrými draculaurinými lahůdkami..., když vtom Robecca zahlédla pohyb vzadu na louce v temných stínech...Robecca: "Ehm, ghůlky" ozvala se potichu Venus, Rochelle: "Noo, co je? Oui, děje se něco?"  Robecca: "Tam vzadu něco je, něco se tam pohlo" vysvětluje naléhavě

Venus: "Ale, prosím ťe...vždyť tam nic není, dej si červí jednotlamky a hned se uklidníš, jo Becco?" Robecca: "Venus! ty mi nevěříš! Já jsem tam opravdu něco zahlédla!" Venus: "No, když tě to uklidní, zajdu se tam podívat...
 Venus: "Vidíš, nic tu není" Rochelle: "Venus, něco tam opravdu je! A je to trés dangereus!" Robecca: "Jdi odtamtud, rychle, Venus!" Venus: "Cooo...ale to už bylo pozdě...
 Meowlody a Purrsephone vtáhly Venus mezi šlahouny pokrytou skálu... Venus: "Ááááááá, pusťte mě vy jedny vypelichané čičiny!!!" Venus se zmítala ale nebylo jí to nic platné, kočkodlačky byly dvě, měly převahu. Purrsephone: "Nám jen tak nezdrhneš, ty kytko hnojitá!" prskala Purrsephone Meowlody: "Chrrrr, prsk, jo seš v pytli zelenino!"
 Robecca: "Nééé, pusťte ji, hned!!! Venuuus, to ne!" Rochelle: "Oh, non!!!! Venus!" Ale to už byla Venus ve starém dolu, dávno zarostlém, zapomenutém v tom křoví už stovky let!
 Meowlody: "Hni sebou, chrrrr, prsk!!!"  venus. "To vám neprojde!!!" ječela Venus Purrsephone: "Che che, chrrr" A dál ji táhly starým dolem, hloub a hloub dovnitř...
 Kop! Meowlody uštědřila Venus pořádný kopanec dozad, až se z žuchnutím svalila na zem. Venus: "Auu!! Dávej si bacha, grrr!" Toralei: "Ty máš co říkat, ó chudinko zelená rostlinko, cha cha, tady shniješ! Svažte ji!"
 Venus: "Ááááá, nechte mě napokoji,vy mrchy proradné!" Toralei: " Ha,no jasně, můžeš si ječet jak chceš, stejně tě nikdo neuslyší a dáme ti roubík, cha cha!" Venus: "Mmmm, hm, hm, chmm chch"
 Když byla Venus svázaná jako mumie, nacpala ji Purrsephone do zaprášené díry plné pavučin a pavouků!  Purrsephone: "A je to, mňau, naše dílo je dokonáno, pfff, prsk, cha cha!" Toralei se celou dobu jen rošťácky usmívala, pošklebovala a nečinně přihlížela.
 Mezitím na louce...Robecca: "Hmf uf, neee, ne ne, néé, hmf hmf..."vzlykala Robecca. Rochelle: "Robecco, chérie, to bude dobré" uťešovala ji Rochelle, ale sama nevěděla co má ďělat, vždyť ty mizerné kočkodlačky unesly jejich ghůlmošku Venus!!!


3 komentáře:

  1. Wow, SKVĚLÝ! Tahle část fotopříběhu je úžasná a zatím fakt nejlepší! Venus a kočkodlačky mají zezačátku dobrý hlášky. :D (Než Venus unesou.) Je to suprový, fakt napínavý! Trochu mi některé věci připomínají můj poslední fotopříběh. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pardon, nechťela jsem se opičit, nějak mi to nedošlo! ...a díky že se ti to líbí! To jsem ráda!!!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!