neděle 15. února 2015

Moje postavená škola Monster High

Ahojky, jak už jsem se asi ped týdnem zmiňovala, začala jsem stavět školu Monster High. Byla to celkem fuška, ale výsledek není zase tak zlý...nebo jo? Co si o této škole myslíte vy?

 pohled ze předu na celý vnitřek školy (nahoře)
 pohled na třídy- art class+klasická třída, v každé je učitelský stůl, 1 dlouhá lavice a místa na sezení pro 3 žáky+1 může být u tabule
 chodba se skříňkami

 zadní hřiště- mini hřišťe, lavička...sedátko na odpočívání a automat
pohled shora- je vidět i jídelna...trošku, lépe jde teda vidět ze předu...

5 komentářů:

  1. :-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Óóóóóóch, nemám slov! Ty jsi fakt úžasná, Kájo! :-O Ta škola je prostě úžasná!!! Ikdyž to je slabý slovo. V té se ti musí hrůůůůžasně hrát! A ten drak jako chrlič je super. A Robecca i Gigi jsou fakt fantesákticky nádherné! Už se straaaašně těším, jak si někdy uděláme tu návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, jsem fakt ráda že se ti líbí! a taky se moc těším na návštěvu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
  4. To je naprosto ÚŽASNÉ!!!!!!!! móóóóóóc se ti to povedlo Káji :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, úžasný! :DDD Muselo ti dát strašnou práci to vytvořit :D . Řekněme, že tvoje škola pro MH má fakt šikovnou majitelku :P :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!