neděle 8. února 2015

3. část fotopříběhu "Aha"

Tady je poslední část fotopříběhu našich známých čičinek, doufám že se vám bude líbit. Budete na mém blogu chtít vidět fotopříběhy častěji?

 Catty: "Někdo mi přišlápl šaty, teď spadneme všechny, mňááááu! Zastavte se! Stůjte!"
 "Bum! Křáp! Mňaúúúvajs! Chrrr! Prsk!" Toralei: "Mňááu, moje hlava!" Purrsephone: "Mňau, to bylo fakt rychle, neslyšně a se stylem, grrrrr!" Meowlody: "Ležíš mi na zádech! Mňauvajs, slez!" Catty: "Slezte ze mě!!! Grrrr!!!"
Poté, co se kočkodlačky vzpamatovaly a yvškrábaly se na tlapky Catty se jich ptala: "Proč jste mě honily, nic jsem neprovedla!" Toralei: "Šlohla jsi náš drápbolový míč, tak neříkej že nic!!!"  Catty: "Cože?! Já ho neukradla, dokutálel se ke mě a Třpytce a pak jste nás začaly honit, nic jsem neudělala, pořád leží za váma!"
Purrsephone: "Fakt, jo? Ale ta tvoje pidikočka na něj lezla!" Meowlody: "To jo, ale kočkodlačky drží spolu, jako slepený chomáč chlupů! Jestli mluví pravdu, tak jsme ji honily bezdůvodně..."Purrsephone: "no jo, fakt jsi ho neukradla, Catty?" "Ne, fakt ne." Toralei: "Já jsem z toho pes, nezahrajem si místo toho dohadování Drápbol?!" "Jo!!!" ozvaly se všechny jednohlasně.
Catty: "Jo! Mňau! Goool!"  Purrsephone: "Ješťe ne!" Toralei: "Ale brzo bude, cha!!!" Meowlody: "To si zkus, a vytrhám to chlupy na zádech!" ...A kočkodlačky se udobřily, hrály spolu jednu hru, bez ohledu na to jestli jsou superslavná monsterzpěvačka, nebo zatoulané koťe z ulice...Vždyť všechna monstra si jsou rovny!!!

9 komentářů:

  1. Úžasný fotopříběh a monstrózní konec!! To je super a tu poslední větu jsi napsala krásně. :D :) Jasně, že chci fotopříběhy klidně častěji. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva, díky, pokusím se co nejrychleji zase něco nafotit...o příštím víkendu budu fotit Robeccu a Gigi, tak třeba s nima ve škole monster high nafotím fotopříběh!

    PS: školu už jsem začala stavět a lepit, pak si ji taky dám na blog...o příštím víkendu to tu bude zavaleno články!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to je úžasné! :-O Téda, ta škola bude určitě suprová. :D :)

      Vymazat
    2. Souhlasím se Zuzkou :D fotopříběh byl super :) . Opět se mi tu líbily hlášky kočkodlaček. Zakončila jsi to skvěla a jak už Zuzu psala, i krásnou větou :) .

      Vymazat
    3. A ještě jsem zapomněla napsat, že je skvělý, že jsi začala stavět MH školu :D už se moc těším na její fotečky, kdy nám ukážeš její vzhled :P :D .

      Vymazat
    4. Souhlasím s holkama super fotopříbeh :D už se těším na další i na fotky tvojí školy pro MH :)

      Vymazat
  3. skvělé zaončení příběh byl moc pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky všem, jsem moc ráda že se vám líbil, proto se pokusím co nejdříve nafotit další!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!