neděle 15. února 2015

Moje 16. a 17. monsterka Robecca a Gigi

Ahoj, pardon že to sem dávám tak pozdě ale neměla jsem čas.., v tomto článku vás seznámím se svými 2 novými monsterkami za vízo (přišly pozdě, ale jsou za vízo), Gigi Grant New scaremester (299,-) a Robeccou Steam Art class (349,-). Tady jsou! 

PS: Jak se vám líbí?


obě v krabici (rozmazané, já vím)
 rozbalená Robecca                                                  rozbaléné obě dvě
 celá Gigi s doplňky
 celá Robecca s doplňky
 doplňky Gigi a Robeccy pohromadě
 Gigiiny boty
 Gigi, detail na horní polovinu ťela
 Robecca- detail na horní polovinu ťela, bez brýlí na svařování


6 komentářů:

  1. Obě jsou moc nádherné! Ta předposlední fotka je krásná, moc povedená! Ikdyž víc se mi přece jen líbí Gigi. :D :) Obě mají spoustu doplňků, hlavně Robecca, a úžasných! :-O :D :) Gigi má fantesáktické boty! Robecca zas úžasné pozadí v krabici! A obě jsou trés fotogenické! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím se Zuzkou :) předposlední fotečka je naprosto úžasná :)

      Vymazat
    2. Souhlas :) obě jsou krásné :D ale asi se mi o trošku víc líbí Gigi (ikdyž ta modrá pusa není nic moc). Každopádně jsou obě super :D gratuluji :) .

      Vymazat
  2. JSou krásné, ale víc se mi líbí Gigi ta je fakt užasnáááá!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotogenické jsou, to jo...MOC SE MI LÍBÍ, HROZNĚ MOOOC!!!!!!!!!!!!
    PS: díky moc

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!