sobota 4. dubna 2015

Hodnocení novějších i starších monster-setů

Čau, rozhodla jsem se, že dneska napíšu takový delší článek. Vybrala jsem si téma- všechny možné monster high play-sety. Takový mix- od každého trochu. Můžete tu objevit různé sety od toaletních stolků po třídu na kreslení a spoustu dalších věcí! Berte to jako takové hodnocení,  ne edice ale setů...

        Scaris kavárna
10/10
Podle mě nejlepší, nejoriginálnější a nejvymakanější kavárna vůbec.
     
                                              V. I. M. Party (nevím jak se tenhle set jmenuje)
10/10
Taky se mi hrozně líbí! Je to tak jako Scaris kavárna hodně vymakaný set, obzvlášť ty koktejly a všechno ověnčené diamanty, nebo čím :). Jedíná věc, která mi vadí je cena- 800 za to nedám...

                                              Hodina kreslení (pardon, já vím, že je to rozmazané :( )
8/10
Set se mi líbí, není špatný, pěkné jsou ty kreslící doplňky a židle, trochu mi ale vadí to víko od krbovek, nebo co to je- je to jako dvířka do špajzky...

                                                       Lagoonina koupelna (jo, mám tu víc rozmazaných věcí, lepší obrázky jsem ale nenašla :( )
7/10
Vcelku pěkný set ale má málo doplňků, takových těch malých, propracovaných...

                                                                         Šatna 
5/10
Nijak mě nezaujala, není tak vychytaná jak by být mohla- škoda...a taky je pekelně drahá!

Postel pro Spectru 
 
                                                               9/10
Podle mě krásná a originální, se spoustou vychytaných detailů a doplňků, no ta cena ujde, ale mohla by být nižší
                                  Postel pro Abbey 
 
                                                               8/10
Povedený set, pěkné doplňky, detaily, pelíšek pro mazlíčka...set se mi líbí ale ne zas tolik jako Spectřina postel.      
                                                   Clawdeenina kavárna

                                                        9/10
Až na Clawdeen suprová kavárna, bezva doplňky, jen ta cena :(...
     
                                                Spectra disco (zas rozmazané a zas nevim jak se to jmenuje přesně)
                                                                3/10
Jediné co mě zaujalo- ty 2 průhledné pitíčka v jednom z výklenků, židle a....to je všechno- Spectra a zlatá?! To je jako deuce v růžových šatičkách...
   
                                            
                                                               Hodina vaření
                                                           9/10 
Moc originální, hezký set, jenom ta červená bábovka je ve skutečnosti šedá....myslím

                                                       Krypta pro mazlíčky
                                                                     7/10
Dobrý nápad, hrozná cena, ale není to tak špatný set...Jen mě tak napadá- k čemu ho budu mít?

                                                   Toaletní stolek pro Cleo
10/10
Nádherný, skvěle výstižný, přesně ve stylu Cleo! Moc se mi líbí ty doplňky a provedení!
  Ale ne cena...brr. Stejně bych ohodnotila i Cleinu oázu- ta je překrásná!

                                                                        Katakomby

                                                            10/10
     Drahý ale dokonale krásný set! Moc se mi líbí jeho propracovanost a styl!


1 komentář:

  1. Skvělý a moc originální článek! To by mě asi jen tak nenapadlo. :D ;) Jj, Scaris kavárna je suprová. No, já jsem si někdy říkala, že si tu kryptu mazlíčků pořídím. Podle mě je SUPER! :D Ale když už, tak bych počkala na slevu, cena je úděsná. :/ Jo, katakomby. Párkrát jsem zauvažovala, jestli bych si na ně někdy nenašetřila... Ikdyž to není škola jako taková, je podle mě daleko lepší. Protože do té též předražené školy se navíc vejde jen pár monsterek, což by mi bylo k ničemu. Mě naopak ohromila hlavně Abbeyina postel, ikdyž Spectřina - to je taky bomba! Toaletní stolek pro Cleo je nádherný, akorát bych ho asi skoro nevyužila. Clawdeen s kavárnou je super, mně se líbí i Clawy. ;)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!