čtvrtek 9. dubna 2015

Honey a její pokoj

Čauky, aby se moje milovaná Honey cítila jako doma, vyrobila jsem jí pokoj, sice se už nevešla do mé poličky na MH, ale pokoj má hned vedle. Nejnáročnější byla z vyrobených věcí ta televize- uff, trvala mi tak tři čtvrtě hoďky...Jaký je Váš názor, na styl výroby pokojů pro mé monsterky, konkrétněji na tento?
                                                         pohled na celý pokoj
                     
         detail televize- každý kameraman si rád prohlíží své filmy+ malý                                                                 ovladaček a stolek před televizí
                          detail stolku- scénář, DVD, klapka, kamera a příručka pro kameramany
                      stolek s židličkou, na židli je lucerna, pro posvícení na cestách bažinami
                                      pohodlné krěslo k odpočinku po dlouhém dni
                             Tapety "bažin"- jo já vím, jsou na fotce rozmazané :(
                                                  pohled na pokoj bez Honey

3 komentáře:

  1. To si ze mě děláš srandu!!!! Je úúúžasný!! Musel ti dát strašnou práci, a jde to poznat. Troufám si říct, že je to asi nejlepší pokoj pro monsterky, který jsi udělala :P :D a to je co říct.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pokoj je totálně bezvadný!!! Dokonale vystihuje její styl!!! moooooc se ti povedl!!!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!