neděle 12. dubna 2015

Přespání mé nej. kámošky u mě

Nazdárek! Před chvílí od nás odjela moje BFF (MH) Zuzka. Domluvily jsme si přespání ze soboty na neděli a moc jsme si to užily! Protože se sešlo spoustu monsterek, musely jsme je nafotit, a to venku, protože bylo krásně. Jaksi jsme se nechaly unést a nafotily fotek trošku hodně....Proto je budu dávat na blog po částech. Kdyby se vám zdálo, že máme se Zuzkou podobné fotky, je to tím, že jsme fotily na stejném místě, někdy i stejnou monsterku :D.
 Kromě focení jsme si taky s monsterkama hrály na to, že jely s Vandalou na výlet po moři, ale cestou je "vcucnul" vodní vír. Všechny pak přistály ve světě pohyblivých bažin, kde ani kámen nezůstane chvíli na svém místě...no dobře, trochu přeháním, chvíli jo...Po dlouhém bádání, nakonec přišly na to, že zpět se dostanou skrz bahenní výr. Nakonec byly všechny zpět v bezpečí na lodi, odpluly domů a už nechtěly o mořích a plavbách nic slyšet.
Jinak jsme dělaly spoustu dalších zábavných věcí, třeba se jen tak procházely a skákali v potoce z kamene na kámen. Možná to zní nudně, ale byla to fakt sranda, protože jsme občas uklouzly, nebo spadly :D.          
A tady je první várka fotek, Zuzčiny Vandaly, mnou focené  u jarních květinek:










4 komentáře:

  1. Úžasné fotky! Já mám s Vandalou jiné fotky. :) A jo jo, užily jste si to úžasně a dobrý popis té naší hry. :D

    OdpovědětVymazat
  2. dokonalé fotečky! nejvíc se mi líbí 1., 2. a 5. fotka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalý! :D Moc se ti povedly :D ta 3. fotka... snad nejlepší, kterou jsem s Vandalou viděla :D jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý! :D Moc se ti povedly :D ta 3. fotka... snad nejlepší, kterou jsem s Vandalou viděla :D jen tak dál!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!