pondělí 13. dubna 2015

Duchařská mořská kráska Sirena plave v pramenitém potůčku

Čauky! Dneska bylo dloouhé pondělí, plné kroužků a školy...Ale aspoň jsem si stihla zajít na blog a dát sem další fotky, které jsem nafotila, když u mně byla Zuzka na návštěvě. Tentokrát se můžete podívat na Zuzčinu Sirenu, proplouvající vodami pramenitého potůčku, uprostrěd "džungle" (hi hi)...












5 komentářů:

  1. Nádherné fotky, já mám fotek Sireny opravdu hodně! Jsem moc ráda, že jsem si ji vzala k tobě, protože k vodě se úžasně hodí!

    OdpovědětVymazat
  2. To máš teda recht! Je totálně vodo-foto-genická!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Na těch fotkách vypadá úžasně!! K potoku se úžasně hodí!

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné! Je super, že Zuzu k tobě vzala Sirenu, protože se k vodě nehorázně hodí! :DDD Nejlepší jsou podle mě 1. a 5. ..... a ty ostatní jsou taky super :D .

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné! Je super, že Zuzu k tobě vzala Sirenu, protože se k vodě nehorázně hodí! :DDD Nejlepší jsou podle mě 1. a 5. ..... a ty ostatní jsou taky super :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!