úterý 28. dubna 2015

Obnovený list přání

Čauky! Mám teď trochu delší seznam přání, ale zkrácený o Honey, kterou nedlouhou dobu vlastním :)...Rozhodla jsem se tedy svůj list přání / wishlist trochu pozměnit...Jo, je toho víc :D, ale kdo by odolal?

                 1. místo se nezměnilo, na vrcholu mého listu stojí úžasná Jinafire Gloom Bloom Party

2. místo obsadila stylová vlkodlačice Howleen Wolf z edice 13 přání
 
O 3. místo se dělí Scaris kavárna a monster zpěvačka Casta Fierce

 Na 4. místě je u mně úžasný monster-set Hroozlywoodský párty pokoj

5. je případná Lagoona Skull Shores, o které uvažuji
 


3 komentáře:

  1. Super článek! Kvílínu 13 Přání bych ti teda doporučila, je nádherná! Ikdyž já ji nemám :D Nejhezčí ze všech Howleen, podle mě. Ale moje se mi taky líbí! :) Joo, Casta, ta mě uchvátila! Lagoonu bych ti taky docela doporučila.

    Jinak mám na blogu nový článek. :) Trochu jsem se tam rozepsala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ještě jsem zapomněla dopsat, že docela uvažuju o Amanitě. Povahou mi ji Mattel dost zhnusil, ale jak jsem se tak dívala na její fotky,......ona je PŘEKRÁSNÁ!

    OdpovědětVymazat
  3. Amanita? Taky se mi líbí. A díky za doporučko :D!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!