pondělí 20. dubna 2015

Koláž kříženek Avey a Sireny

Čau, já vím, že v poslední době nejsem moc aktivní, ale je to tím, že jsem nemocná a mamka mě moc nechce pouštět na počítač...Zítra zase asi  nejdu do školy, takže budu mít dodělávek až nad hlavu!!! Brr radši nemyslet...Jen ať víte, že teďka nejsem moc aktivní....teda vy 3 lidi co sem, na tento blog chodíte a 1 který pravidelně komentuje...Ale k věci! Mám teď hodně fotek, takže jsem si vyrobila koláž z Aveiných a Sireniných fotek. Jak se vám líbí tato dvojka kříženek spolu?


5 komentářů:

  1. Nádherná koláž a fotky jakbysmet! Achjoo, škoda, že zítra nejdeš do školy. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná koláž! Moc se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná fotokoláž :D k Sireně i Avee se krásně kombinue modrá a fialová. Máš ji hezky sladěnou :) .
    A koukej aspoň příští týden přijít do školy, škola je bez tebe málo šílená xD .

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a nevadí, že nejsi moc aktivní :) (no, mě připadá že jsi xD a to hodně). A já komentuju jen jednou za čas, ale když už se k tomu dokopu,tak většinou většinu článků :P .
    Hlavně se uzdrav :) .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!