středa 29. dubna 2015

Sluncem opálená Nefera de Nile se v novém oblečku předvádí přírodě

Ahojky! Tak jsem se dívala na blog mé BFF( MH Zuzčin), a omylem jsem nějak klikla na nějaké staré, hodně staré fotky, z jedné návštěvy Zuzky u mně. Byla na nich i moje Nefera, tehdy v takovém...krajkovém oblečku, mělo to být pyžamo, nebo koupelový obleček...Noo a tak mě napadlo, že bych si ho mohla vytáhnout ze své zapomenuté krabičky za Nefeřinou postelí, a obléct ho znovu Nefeře. Asi je trochu jiný, ale líbí se mi. Přidala jsem si k němu ještě takovou "diamantovou šerpu", což je nějaký starý náramek :D. Hned potom jsem šla ven a nafotila ji v něm u kytek a u potoka, fotek mám hodně, takže to asi bude minimálně na 2 části. Tady je ta první! Doufám, že se vám fotky a obleček budou líbit :)!











1 komentář:

  1. V tom oblečku vypadá Nefera nádherně! Jo jo, na ten její předchozí obleček si pamatuju. :) A fotky jsou taky moc krásné, hlavně 3., 4., 5., 7., 8. a 9.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!