pátek 3. dubna 2015

Můj seznam přání MH

Nějak sem teď nemám co dávat, a tak jsem podle (MH) Zuzky vytvořila seznam monsterek a doplňků, které bych chtěla nejvíce.


                            1. Jinafire Long- Gloom Bloom party
Chtěla bych ji opravdu hodně moc- je to asi nejhezčí Jinafire, která existuje!



2. Honey Swamp

 Tato skvělá originální příšerka se mi ze začátku nelíbila, ale pak jsem zjistila, jak je úchvatná!

3. Scaris kavárna- podle mě jeden z nejoriginálnějších setů pro monsterky!

 Tak, to jsou 3 věci, které bych chtěla nejvíc. Je jich ještě mnohem víc, ale tyto jsou nej. Co byste si přáli vy?

3 komentáře:

  1. Je pravda, že Jinafire je fakt krásná :3 a Honey taky není nejhorší. Kavárna je super, a kdybys ji spojila se Zuzčinou 2. kavárnou, byla by to bomba! :D Snad se ti to všechno vyplní :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, po sto letech tvůj koment!!! Jo a díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ty dvě kavárny by byly supeeer! :DD Ve všem, co jsi k těm přáním napsala mám stejný názor. :D Jinafire je totálně úchvatná!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!