čtvrtek 30. dubna 2015

2. část fotek egyptské princezny Nefery v krajkovém oblečku s diamantovou šerpou

Achjo, v poslední době skončilo hodně blogerek, třeba Lagoona, nebo jen omezily aktivitu, jako Torinka,...celé je to zvláštní, takový nezvyk. V poslední době všechny holky přestávají monsterky bavit :/. Mě teda ne, ale.... přejděme k něčemu veselejšímu. Mám teďka rozkreslenou Cerise Wolf, podle jednoho fanartu, ale chtěla jsem si nakreslit celou postavu, takže jsem si spodek postavy vymyslela, a celou Cerise trochu pozměnila podle svého :), až ji dokreslím, samozrějmě ji sem dám! Noo, ale teď k tématu článku. Jak už jsem říkala, fotek Nefery mám hodně, takže si nejsem jistá kolikátá je tohle část...no, uvidíme. Jak se vám líbí tato část fotkek?
(pardon, jde tam vidět moje ruka)
 ...opalování nade vše...
Nefera tváří v tvář slunci
                                                          Nefera nahlíží dolů ze splavu

3 komentáře:

  1. Nádherné fotky! Hlavně 1. a 2. Na Cerise Wolf se už moc těším, až ji uvidím! :) Já jsem nakreslila Maddie v pyžamu podle fan artu, Kitty Way Too Wonderland, moji vymyšlenou EAH dceru Elsy z Ledového království: Icy Snowly a poslední Raven, nakreslila jsem si ji podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky máš pekné prostredie a dobrú kvalitu

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!