čtvrtek 2. dubna 2015

Hodnocení edice School's out


 Ahojky, dneska tu pro Vás mám hodnocení velmi povedené edici School's out! Jak byste tuto edici ohodnotili vy?
                                                                                Cleo de Nile
                                                                                9/10 bodů
Je moc hezká a originální, přesně vystihuje styl Cleo. Líbí se mi její kabelka,opasek a šperky, i boty jsou moc hezké- ten nápad s přesípacíma hodinama! Jen mi trošku vadí, že na panence ty obvazy celkem...visí? Jsou takové...no, mohly by být upnutější...


                                                                                Frankie Stein
9/10

Tato Frankie mě opravdu zaujala, moc se mi líbí její boty a kabelka, jediná věc, co bych jí vytkla je ta zvláštní dvojitá sukně.

Lagoona Blue
10/10
Podle mě nejorigiálnější a nejhezčí lagoona vůbec. Všechno kromě kabelky se mi na ní moc líbí.

Draculaura

7/10
Je hezká, ale jsou i hezčí Draculaury- moc se mi nelíbí její obličej ani kabelka. Jinak šaty jsou krásné a naušnice taky, a boty obzvlášť!

Clawdeen Wolf
10/10
Je absolutně nádherná! Ty šaty, boty, kabelka, účes, naušnice...krása! Jen mi trochu vadí, že podpadky se časem seškrábou :(.

3 komentáře:

  1. Tato edice je jedna z mých asi 3 nebo 4 nejoblíbenějších vůbec. Je nádherná. Já bych dala Frankie asi 8, Draculauře 9, Cleo 10. Jinak s tebou asi souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tuto edici moc ráda :D nejvíc se mi z ní samozřejmě (taky ji vlastním xD) líbí Clawdeen :) a Draculaura ce taky hezká. Napřed jsem měla v úmyslu si pořídit celou edici School´s out, ale nasbírala jsem akorác Clawdeen, Draculauru a Clawda (za které jsem moc ráda). Pak jsem dostala od svých super kámošek (no, kdo to asi bude :P ) Frankie Roller maze (která je taktéž krásná - ty vlasy!) a pak už jsem MH nesbírala :P .

    OdpovědětVymazat
  3. tato edice se mi moc líbý a ohodnotila bych ji bodově stejně :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!