sobota 25. července 2015

Má nová Monster High polička

Ahooj! Jak už jsem se někdy minule zmínila, mám novou poličku pro monsterky. Protože by toho bylo na 1 část moc, nejprve vám představím spodní patro a úplný vršek poličky :D.

Celá polička.

Střešní patro- straškantýna, Venusino křeslo, a více vpravo- diamantová koupel (která se mi rozmazala)
 Spodní patro- pokoj kočkodlaček, místo pro další pokoj
 Detail na čičinkovský pokoj. :D

6 komentářů:

  1. Krásný domeček. Já jsem takový taky měla, ale nebavilo mě si s ním hrát a nevešli se mi tam všechny panenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si s ním většinou nehraju, jen je v něm mám vystavené a prostě tam bydlí :).

      Vymazat
  2. Krásně zařízené, straškantýna je super a přeju hodně štěstí se zaplňováním zbytku poličky! :D Jinak já si na svátek přeju River, ale některé River se mi v Dráčiku nelíbily, protože mají hrozný obličej. Ale to je už o každém konkrétní panence, některá River má hezký obličej...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj.
    Dávám soutěž do zítřejší 10 hodiny o nejhezčí MH nebo EAH fotku.
    Prosím přidej se. Fotku pošli na kajakurkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný domeček :-) Holkám se určitě moc líbí :-D. těším se na další část :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Další část dám buď dneska odpoledne, nebo zítra dopoledne :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!