úterý 28. července 2015

Bleskovka ,,Hádej kdo jsem"

Nazdar! Tak tady máte tu slíbenou bleskovku :)! Jednoduše do komentů napiště kdo si myslíte, že jsem :D.  (maximální počet chyb: 2)


 1. Zpívám, jsem z moře.
2. Mám ráda zlatou, ale i zelenou a červenou.
3. Jsem stará, podlá, nejkrásnější! (nápověda: stíny)
4. Světle modrá pleť, nulová inteligence, letí na mě všechny...mouchy.
5. Mám ráda turistiku a túry ve svých monstrózních kotníkových kozačkách.
6. Obvazy omotám každého, kdo se pokusí ukrást mi trůn!
7. Můj hlas tě dovede k šílenství!
8. Vím kde se co šustne, všechno vím první já, pár minut poté i ostatní.
9. Koho na cenu?

Prosím zapojte se! Hádat můžete do čtvrtečních 8 hodin večer!



3 komentáře:




  1. 1. Madison Fear
    2. Jinafire Long
    3. Nefera , Cleo nebo Toralei
    4. Slo Mo
    5. Venus Mcfltrap
    6. Cleo, nebo Nefera
    7. Operetta
    8. Spectra
    9. Catty Noir new scaremester a klidně i Jinafire Long new scaremester

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Madison Fear, chvilku mi trvalo, než jsem na to přišla a vzpomněla si na jméno. :D
    2. Jinafire
    3. Eee, Nefera, ikdyž Cleo je taky teoreticky stará. Ale tu nápovědu nechápu, to by sedělo k Twyle... Každopádně tipuju Neferu.
    4. Slow Moe
    5. Jasně že Venus!
    6. Nefera? Jo, Nefera. :D
    7. Operetta!
    8. Spectra. :D
    9. Hmmm, tak třebas.... Gigi. 13 přání nebo New Scaremester, to vyber ty. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, ceny budou asi v pátek? A...ta trojka je Amanita, stíny jakože Nightshade - v překladu noční stín :D.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!