pátek 31. července 2015

Ceny za bleskovku ,,Hádej kdo jsem"

Nazdar! Bleskovky Hádej kdo jsem! se zúčastnily dvě bloggerky, MH Zuzka a MH Kája. Obě získávají diplomy, protože neměly víc než 2 chyby. Diplomy jsou vyrobené v malování a snad jsou podle jejich představ. Doufám že se vám diplomy budou líbit, ghoulky! :)


Diplom pro MH Káju. (promiň, že je tam Jina Scaris, nenašla jsem png New scaremester)
 Diplom pro MH Zuzku.

5 komentářů:

  1. Tééda, ty diplomy jsou boží. Ten pro mě s Catty a Jinou je krásný. Moc díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je překrásné!! Věřím, že ti to muselo dát spoustu práce! He, MH Kája a MH Zuzka, vtipné. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se vám líbí :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, promiň, že jsem se nezúčastnila. Zapoměla jsem :/ jinak nádherné ceny! :D Moc se ti povedly :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!