čtvrtek 23. července 2015

Mnou navržené květinové šaty, nové zaměření blogu

Nazdar! Dneska jsem se rozhodla, že sem budu dávat i něco jiného než MH a kočky (už nám mamina přivedla koťátka! :D), a to návrhy mých šatů (a jiné kresby). První návrh šatů (které navrhuji na papír, protože blok modelek už mám plný) jsem navrhla během školního roku do kroužku výtvarky v ZUŠce. Učitelka mi to zadala na doma, prý jsem si měla vybrat svoji nejhezčí fotku květiny, a navrhnout šaty, jí inspirované. Vybrala jsem si fotku takové drobné, sytě modré jarní kytičky s rosou (která mi později vyhrála 1. místo ve školní fotosoutěži, mé kategorie) a podle této fotky jsem navrhla dvoje šaty. Ty první sem dám už dneska, ty druhé až někdy jindy dneska :D.

A ještě dodávám NEKOPÍROVAT!!! MŮJ NÁPAD, NÁVRH!


Celé šaty.


 Detail na horní polovinu šatů.
 Detail na dolní polovinu šatů.

7 komentářů:

  1. Já zírám!!!!
    Už se těším na další šaty.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou překrásné, strašně se mi líbí, já jsem nic takového ještě nenavrhla ať se snažím, jak se snažím! Já se tam prostě nuceně snažím dostat co nejvíce detailů a ty máš takové úžasné šaty...! Máš prostě talent, mně nejde navrhovat příliš detailovitě! :D :) :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj.
    Už jsem si na blogu upravila komentáře.

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou moc nádherné.MOc se mi líbí všechny detaily a sladěné barvy

    OdpovědětVymazat
  5. WOW! Je to úžasné, fakt nádherně kreslíš!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!