pátek 24. července 2015

Můj 2. návrh šatů

Nazdar! Včera jsem sem zas dala jen jeden příspěvek, já vím, já vím...nějak se mi to vypařilo z hlavy, jsem teď nějak mimo :/...Ale hlavní je dnešek...asi. Takže...tady se můžete podívat na můj druhý návrh inspirován stejnou fotkou. Má podobné vzory ale jiný střih a sukni. Doufám, že se vám bude líbit :). Co na něj říkáte? Líbily se vám víc 1. nebo 2. šaty?





Vždy u návrhů platí  NEKOPÍROVAT NÁPAD ANI ....NIC!

Celé šaty.


 Detail na jejich horní polovinu.

5 komentářů:

  1. Ty se mi líbí snad ještě o trošku víc než ty předešlé! Detaily jsou úžasné a celý střih šatů je báječně promyšlený a originální a neobvyklý. Opět návrh hodný profesionální módní návrhářky! P.S.: Já teď mám rozkreslené šaty, ke kterým mě inspirovala Jinafire a myslím že jsou povedené..

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nádherné šaty líbí se mi a to moc :-)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!