středa 22. července 2015

Rostlinná příšera Venus se podívala do našeho lesa!

Čauky! Pardon, že jsem sem včera nedala 2 příspěvky...taťka už mě nepustil, že prý jsem na PC byla už moc dlouho :/. No, snad to nevadí. Dneska sem dám po delší době fotky. Těsně před táborem jsem totiž byla fotit Venus do lesa, bylo zrovna krásně a ve stínku lesa ještě líp. Venus si v lese vyšplhala na pár stromů, vylezla na pár větví a nechala se fotit u listů, zelených jako její limetková pleť. Já i Venus jsme si focení skvěle užily :D. Co říkáte na fotky?


Venus se plíží podél stromu.


...Houpe se na větvi mladého stromku.

Venus vylezla na větev, posadila se na ni a odpočívala...
Kuk! :D
Aaa nějak se zamotala...
...A rozmotala, vyšplhala na další větev a přidržovala se menší větévky.

7 komentářů:

  1. Krásné fotky. Ty se máš, že máš Venus basic. Já mám Venus music festival.
    A ten účes Venus moc sluší a navíc je na léto pohodlný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a na tvém blogu mi nejde komentovat, nevím čím to je, ale píše mi to, že pod mým účtem nemůžu přidávat komentáře. Ale na tvůj blog chodit budu, můžeš to vidět ve statistikách blogu :).

      Vymazat
    2. Mně tam taky nejde komentovat, ale na tvůj blog jsem se podívala, Kájo (Kůrková). :)

      Jinak krásné fotky, nádherné. To s tím listem přes obličej je super, ta díra má skoro tvar srdíčka! Joo, to znám, jak mi taky taťka říká, že moc dlouho vysedávám u notebooku.

      Vymazat
  2. Suprové fotky :) ale to ostatně vždycky xD moc se mi líbí, jak nanás kouká přes list :D vypadá to jako nějaká polo-maska :P . Jej, jsem ráda, že mám "svůj" počítač xD tady trávím hoodně dlouho času :P .

    OdpovědětVymazat
  3. Suprové fotky :) ale to ostatně vždycky xD moc se mi líbí, jak nanás kouká přes list :D vypadá to jako nějaká polo-maska :P . Jej, jsem ráda, že mám "svůj" počítač xD tady trávím hoodně dlouho času :P .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!