čtvrtek 7. května 2015

Takový hravý kočičí den

Čauky! Tak tu mám po dlouhé době fotky našich chlupatých kamarádů, koček. Tentokrát jsem je nafotila, jak si hrají a užívají svého klidného kočičího života :). Jak se vám líbí fotky?

                                  Tak, já se půjdu podívat, kdo to tam fotí Bubinku...









                   
...Ale opatrně, ať mě nevidí....sakryš, už mě vyfotila! Budu se tvářit jakoby nic...
                                                 Mňau! Tu máš! Vzdej se!
                     Ranní rozcvička. A uděláme stojku vleže....chňapneme po svém spolucvičícím...
                                     Bang! Plesk! A Lvíček vrací Dazince úder!!!
                                                         Odpočinek po zápase...
                                            Bubinka sleduje vzdálené nic a Joninka...asi mě, že?
                     Mňam, olíznul jsem si čumáček, chutná jako...jako...sopel? Nee, ranní žrádlo...
                                                         Startujem! Mňáááu!
                                                     Rozvalování se na místě řidiče je pohodlné....
                                         Ach ne, útok mimozemšťanů! Oni mi sní večeři!

3 komentáře:

  1. Ha ha, to je dobrý!!! Ty jsi fakt komik!!! Nejlepší je 6. fotka (nádherná!...prý odpočinek po zápase :D ;)), 9. na volantu a poslední. ,,Olíznul jsem si čumáček, chutná jako...sopel..." to je suprová hláška!!! XD

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, jsem ráda, že to mělo úspěch :D! Mám sem něco podobného dávat častěji?

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!