pátek 8. května 2015

S jarním rozkvétáním se probouzí i každičký pór na těle rostlinné příšery Venus McFlytrap

Ahooj! Včera jsem po dlouhé době konečně nafotila svoji Venus Basic, naposledy jsem ji fotila někdy...minulý rok?...Nevim. No, ostatně mě to moc bavilo, pózovala v podstatě tam, kde Meowlody a Purrsephone, ale s jinou monsterkou je jiná i fotka, že? Jestli se vám fotky líbí nebo naopak nelíbí - pište do komentů :). 
Jo, a zítra už sem dám i něco jiného než fotky, ikdyž to bude těžké...











3 komentáře:

  1. Oooch, to jsou nádherné fotky!! Ta druhá je úžasná a 4. a 5. jsou naprosto překrásné!!! Já teď budu na blog dávat zas kresby. :D No, ale fotky mám ještě taky v zásobě. Fotila jsem Meowlody a ve čtvrtek Kvílínu (na mini-procházce, ne jenom an naší zahradě). Jo a musíme se zas někdy pozvat, tentokrát bych pozvala já tebe. :D

    OdpovědětVymazat
  2. S tím pozváním jsem pro a díky za koment :D!

    OdpovědětVymazat
  3. S tím pozváním jsem pro a díky za koment :D!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!